Увійти у B2B портал
Зв'яжіться з нами:
+38(044) 520-53-33
Назад

Інструкція по налаштуванню багатоабоненської панелі виклику DHI-VTO6221E-P з P2P прошивкою

12 Жовтня, 2023

1. Додавання квартир та базові налаштування

1.1 Відкиваємо веб-інтерфейс панелі виклику, та вводимо авторизацій дані (рис.1).

Рис.1

1.2 Переходимо на вкладку « Локальна настройка / Настройка системи / » та встановлюємо актуальний час (рис. 2).

Рис. 2

1.3 Далі переходимо в налаштування мережі, на вкладці « Настройка мережі / Базові / » переконуємось, що DNS виставлені вірно 8.8.8.8 (8.8.4.4) і « Хмарний сервіс » має статус « У мережі » (рис. 3).

Рис 3.

1.4 Наступним кроком, додаємо безпосередньо квартири, які будемо підключати до нашої панелі, перейдемо на вкладку « Настройка No приміщення / Керування VTH / ». Введемо кількість квартир (макс.500) та натиснемо «Додати » потім « Оновити » (рис. 4).

Рис. 4

Список з квартирами створено, налаштування квартир завершено.

2. Налаштування мобільних додатків

2.1 Переходимо в Google Play або App Store, завантажуємо два додатка, один має назву DMSS VDP (для інсталятора) та DMSS (для клієнта) (рис. 2.1).

Рис. 2.1

Клієнти та інсталятор мають пройти реєстрацію в додатках!

2.2 Наступним кроком інсталятор додає в свій акаунт панель виклику через QR-код або серійний номер (рис. 2.2).

Рис. 2.2

2.3 Далі натискаємо три крапки і переходемо в меню додавання користувачів (рис. 2.3).

Рис. 2.3


2.4 В меню вже відображаються всі попередньо створені квартири (розділ 1.4). Натискаємо на потрібну квартиру, та додаємо через (+) пошту клієнта (на яку він зареєстрував акаунт в DMSS) (рис. 2.4).

Рис. 2.4

Якщо в квартирі декілька користувачів, усіх їх додаємо, як першого користувача, в одну квартиру (у всіх користувачів мають бути створені акаунти в DMSS).

2.5 У користувача в DMSS автоматично з’явитися доступ до цієї панелі.

Рис. 2.5

Єдине, що може зробити клієнт, це зайти в DMSS і перевірити чи з’явився доступ до панелі. Доступ надходить до 5 хв. Ніяких сповіщень (підписок) вмикати не потрібно, все буде увімкнено за замовчуванням. Клієнту налаштовувати нічого не потрібно.

Підключення клієнта завершено успішно.

2.6 Якщо потрібно видалити клієнту доступ, в DMSS VDP зробіть свайп вліво, з’явиться кнопка видалити, натискаємо і у клієнта з DMSS видаляється панель (рис. 2.6).

Рис. 2.6

3. Додавання карток доступу

3.1 У веб-інтерфейсі відкриваємо вкладку « Настройка No приміщення / Керування VTH / управління персоналом » натискаємо кнопку « Додати » (рис. 3.1).

Рис. 3.1

3.2 Вводимо дані користувача та натискаємо « Зберегти » (рис. 3.2).

Рис. 3.2


3.3 Далі натискаємо на « дані картки » та « Випуск карти » (рис. 3.3).

Рис. 3.3

3.4 Піднесіть картку до зони зчитувача на панелі виклику, після звукового сигналу з’явиться No картки у меню « Випуск картки » (рис. 3.4).

Рис. 3.4

3.4 Натисніть « Підтверд. випуск картки » (рис. 3.5).

Рис. 3.5

Картка успішно додана.

4. Зміна мови голосових команд та вебінтерфейса

4.1 На головній сторінці веб-інтерфейса можемо обрати мову. Зміниться, як озвучка панелі так і мова веб-інтерфейса.

Рис. 4.1

Вам може сподобатись
9 Лютого, 2023
Клієнт-серверне ПЗ для ваших систем.
Читати
2 Червня, 2023
Кероване рішення Hikvision Time & Attendance Managed Solution для легкого керування відвідуваністю за допомогою основних функцій контролю доступу.
Читати