AI Hikvision, помічник у сфері безпеки.
Штучний інтелект дозволяє машинам виконувати роботу, яку раніше виконували люди. Коли справа доходить до безпеки та спостереження, обладнання з цією технологією в реальному часі дозволяє виявляти загрози з сотень або навіть тисяч камер, що дає можливість співробітникам безпеки робити негайні дії для захисту людей та об'єктів.
У минулому була необхідність у людському "очі" щоб оцінити те, що відбувається, і зрозуміти, чи становлять певні події загрозу безпеці чи ні. У великих системах із сотнями камер, ручна перевірка записаного матеріалу просто неможлива. Щоб вирішити цю проблему, Hikvision впровадила технологію штучного інтелекту у рішення для відеоспостереження. Це означає, що у співробітників охорони покращиться денний сон та підвищиться ефективність роботи.
«Випереджувальні» виявлення та запобігання загрозам.
Штучний інтелект дозволяє співробітникам безпеки негайно реагувати на будь-які потенційні загрози, не чекаючи порушення.
Наприклад, рішення Hikvision зі штучним інтелектом можуть автоматично надсилати оповіщення, коли людина з'являється в забороненій зоні або коли автомобіль з номером, занесеним до чорного списку, в'їжджає на певну територію.
Згодом системи штучного інтелекту стають розумнішими, створюючи бази даних потенційних загроз та відповідним чином реагуючи на нові події. Це дозволяє системам «думати» і попереджати про будь-які підозрілі події камери, що потрапили в об'єктив.
Технології, включені в портфель Hikvision, включають:
Розпізнавання облич – дозволяє співробітникам правоохоронних органів виявляти підозрюваних, а комерційним організаціям – ідентифікувати VIP-клієнтів у режимі реального часу для надання більш якісних послуг (або товаришів, які систематично тягають ковбасу з супермаркетів).
Ідентифікація автомобіля може використовуватися для ідентифікації номерних знаків і розпізнавання різних типів транспортних засобів, наприклад, для подачі попереджень, коли транспортні засоби в'їжджають у зони обмеженого доступу.
Охорона периметра - допомагає організаціям виявляти реальні загрози, відрізняючи людей і транспортні засоби від інших об'єктів, що рухаються, і зводячи до мінімуму помилкові тривоги.
Бізнес-аналітика - в якій використовуються технології підрахунку людей, визначення черг та побудова теплових карток, щоб організації могли підвищити ефективність роботи, використовуючи дані зі звіту.
Чому штучний інтелект – чудова новина для бізнесу?
Штучний інтелект може допомогти організаціям краще зрозуміти клієнтів та ефективніше задовольнити їхні потреби. Магазини можуть бачити, які стелажі з товарами найчастіше відвідують покупці та відповідним чином коригувати свій товар, а також позиціонування продукту, щоб максимально збільшити продаж.