Скидання пароля на пристроях Hikvision за допомогою утиліти SADP
Скидання пароля здійснюється для всіх пристроїв Hikvision, придбаних у НВО "Інфотех".
C 7.06.2021 при пересиланні файлу скидання пароля в нашу техпідтримку, вам необхідно поставити в копію листа вашого менеджера.
Запити скидання пароля без менеджера в копії листа не будуть скидатися.
Для скидання пароля на пристрої Hikvision необхідно виконати кілька дій.
-
Необхідно завантажити та встановити утиліту SADP (версія v3.0.5.7). Завантажити можна тут.
- Сфотографувати та зберегти фотографію наклейки зі штрихкодом на самому пристрої. Цю фотографію потрібно буде надіслати на пошту техпідтримки.
- Перезавантажуємо пристрій та запускаємо SADP. Після запуску SADP побачимо таке вікно:
- Варто звернути увагу на стовпчик "Security"
”Active” – пристрій активний та пароль встановлений. - Вибираємо потрібний пристрій, позначаючи його галкою та натискаємо напис “Forgot Password”.
- З'явиться таке вікно з інструкцією (якщо на цьому етапі побачили інше вікно, перейдіть до пункту 12):
Дотримуючись інструкції, виконаємо перший крок:
натискаємо кнопку “Export” і вибираємо папку, в яку збережеться файл, що експортується.
Після закінчення цього процесу побачимо вікно:
(пристрій після експорту файлу перезавантажувати не можна)
- Далі йдемо у вибрану папку та шукаємо там файл із розширенням “.xml”.
У його назві буде модель пристрою, серійний номер та в кінці дата та час вивантаження. - Надсилаємо цей файл до нас на підтримку, разом із підтвердженням, що ви купили пристрій. Якщо ми вас знаємо – напишіть як ви називаєтеся на нашій базі. Якщо ми вас не знаємо - надішліть нам що-небудь, що підтверджує факт володіння пристроєм: чек, фото коробки, гарантійний талон із серійним номером. Це потрібно для того, щоб унеможливити скидання пароля несумлінним особам. Крім цього, відправляємо фотографію наклейки пристрою (див. пункт №2).
- Після затвердження Вашої заявки, у відповідь на лист прийде новий файл “датачас.xml”. Ви зберігаєте його на комп'ютер.
- Знову виконуємо четвертий пункт і, дотримуючись інструкції, переходимо на другий крок:
Вказуємо шлях до отриманого файлу, задаємо та підтверджуємо новий пароль, та натискаємо кнопку “Confirm”.
Пароль повинен складатися не менше ніж із 8 символів (великі та маленькі літери англійського алфавіту, цифри, спеціальні символи).
- Якщо все зроблено правильно, побачимо вікно і на пристрої буде встановлено заданий пароль.
-
На Вашому пристрої буде встановлено пароль.
Якщо через вимкнення пристрою або з інших причин буде повідомлення про неможливість застосувати нові дані, процедуру необхідно виконати заново з першого пункту.Для зняття файлу, який Ви надсилаєте нам, та підтягування, надісланого нами, у другому кроці у Вас є лише 1 календарна доба, причому до виконання останньої операції не можна вимикати або перезавантажувати пристрій.
- Якщо пристрій зі старою прошивкою (2015 і пізніше), натиснувши на напис “Forgot Password” ви побачите таке вікно:
тоді необхідно скопіювати повну модель пристрою (поле "Device Serial №" SADP) і дату старту (поле "Start Time" SADP). Дата старту пристрою має бути не пізніше 5 днів. В іншому випадку пристрій потрібно перезавантажити.
Дані мають бути у текстовому форматі, скріншоти та фотографії не підходять.
Ці дані надіслати нам на підтримку (пристрій після цього перезавантажувати не можна). У відповідь ми надішлемо код для скидання. Пароль скинеться на стандартний – 12 345.
Успіхів.
Можливі проблеми при скиданні:
Помилка: Get key error
При експорті XML-файлу ключа SADP відображає повідомлення Get key error
Можливі причини:
1. ПК та пристрій підключені через більш ніж один комутатор, який не підтримує функцію multi-cast
2. ПК та пристрій підключені через маршрутизатор, і на маршрутизаторі та пристрої включена функція NAT
3. IP-адреса ПК змінилася поки відкривалося ПО SADP
4. Некоректна прошивка пристрою
Можливі рішення:
1. Коли пристрій та ПК підключено більш ніж через один комутатор, будь ласка, переконайтеся, що маршрутизатори підтримують функцію multi-cast, оскільки вона необхідна для активації та скидання пристрою.
2. Коли ПК та пристрій підключено через маршрутизатор, спробуйте вимкнути функцію NAT у маршрутизаторі та пристрої. Коли активовано NAT, пристрій не отримує multi-cast повідомлення.
3. Коли ПК і пристрій підключені безпосередньо і IP-адреса ПК змінилася, коли SADP була відкрита, просто перезапустіть SADP.
4. Спробуйте перепрошити пристрій, наприклад, використовуючи TFTP.
Помилка: Reset password failed
При експорті файлу-ключа SADP повідомляє: reset password failed.
Можливі причини:
1. Можливо, ви намагаєтеся використовувати вже використаний або старий XML-файл ключа.
2. Можливо, ви сформували новий xml-ключ для відправки, у такому разі, старі файли СБРС більше не підходять.
3. Можливо є проблеми з надісланим вам файлом
4. Адреса ПК змінився доки SADP була відкрита
Можливі рішення:
1. Переконайтеся, що ви використовуєте актуальний файл = ключ для розблокування
2. Переконайтеся, що ви не перезавантажували пристрій і не створювали новий файл ключа для надсилання.
3. Запитайте новий файл ключа у служби технічної підтримки
4. Коли ПК і пристрій підключені напряму і IPадреса ПК змінилася, коли SADP була відкрита, просто перезапустіть SADP.